Thursday 3 September 2015

Filled Under:

Alhamdullilah Bahagia !!! Foto-foto Bahagia Asraf Muslim Bersama Kedua-dua Isterinya Yang Sarat Mengandung (8 Foto)


 BERITA bakal menimang dua cahaya mata tahun ini apabila isteri pertama dan kedua sedang sarat hamil ternyata menggembirakan pelak0n dan penerbit Ashraf Muslim....Ini terbukti apabila Ashraf Muslim memilih untuk mengabadikan detik-detik bahagia bersama keluarganya dengan merakam gambar oleh Ph0t0licius....

Menerusi gambar-gambar yang dirakam,,, raut wajah gembira yang terpancar pada Ashraf Muslim bersama isteri-isteri jelas menggambarkan keluarga ini kini semakin bahagia dan utuh....

Walaupun,,, sebelum ini mereka diuji dengan k0ntr0versi mengenai pernikahan bersama isteri kedua, dan pelbagai cerita lain, ternyata keluarga Ashraf Muslim mampu mengatasinya dengan bijak dan tenang...

“Bagi saya biarlah mereka nak bercakap,,, ini hal keluarga saya dan ia tidak boleh dik0ngsikan dengan orang lain tapi kalau mereka masih mahu bercakap saya tidak boleh berbuat apa-apa tapi yang berdosanya mereka...”

“Kalau saya jelaskan perkara sebenar pun tidak ada guna kerana mereka masih akan bercakap perkara yang buruk.... Yang penting saya perlu didik keluarga saya supaya lebih bersabar dan perlu faham kerana mereka bersama selebriti yang sering ditembak sana-sini...,” kata Ashraf sebelum ini seperti yang dipetik di Roti Kaya!!!

Apa-apa pun,,, kami doakan moga isteri pertama,,, Noor Dayana dan isteri kedua Ashraf Muslim, Wan Sakinah selamat bersalin.....








sumber:mynewshub




0 comments:

Post a Comment